Curs 2023-24

La tristesa que se’n va

Han hagut canvis, és clar, però no li han tret la seva essència, el missatge de l’obra original s’ha mantingut.
Autoria: Hiba Chafraou Es Sedhy
Probablement amb ajut d'alguns assistents seria possible reduir les interrupcions perque l'actuació fos més dinàmica.
Autoria: Celia Martínez, Souraya Bouchikh i Lina Mouhli
El dia de la sortida era assolellat, fet que contradeia l'atmosfera del teatre, ambientat en una Anglaterra fosca i ombrfvola.
Autoria: Fernanda Da Silva
Ha entrat una zebra a la classe de treball de creació escènica de 1r de batxillerat a l’Institut Dolors Ros i Mallafrè. Qui pensaría que això podria passar a un institut?
Autoria: Alba Cañero i Luna Requena
La dansa es va convertir en un llenguatge universal que transcendia les fronteres.
Autoria: Gerard García, Paula Mestres i Rudi Rushton
“Em sento acollida en els assajos que fem els dimarts, perquè formem equip”, declaració de Lydia Requena, alumna de l’institut Mallafrè.
Autoria: Alejandro Jiménez i Coral Cantón
“Normalment els grups es cohesionen molt gràcies al Mapa de ball” afirma Angie Mas
Autoria: Grup 6
La dansa sempre és comprensible? Només ens interessen aquelles obres que tenen un significat clar? La dansa contemporània s’escapa d’aquest raonament, i la coreografia “els diumenges de la vida” ens ho demostra.
Autoria: Marc Nebot, Toni, Alèxia i Isolda
Malgrat que no ens ha acabat d'agradar el ball, mentre el miràvem hem sentit felicitat i nostàlgia en recordar el nostre ball de l'any passat
Autoria: Marc Montenegro, Pol Ferrer, Mariamu Jamegay i Núria Flores
És una oportunitat que, amb la deguda atenció i motivació, cal aprofitar.
Autoria: Emma Gironès, Gisela Buch i Kenya Ramos