Escola Pia

S’ha d’entendre sempre la dansa?

La dansa sempre és comprensible? Només ens interessen aquelles obres que tenen un significat clar? La dansa contemporània s’escapa d’aquest raonament, i la coreografia “els diumenges de la vida” ens ho demostra.
Autoria: Marc Nebot, Toni, Alèxia i Isolda
Malgrat que no ens ha acabat d'agradar el ball, mentre el miràvem hem sentit felicitat i nostàlgia en recordar el nostre ball de l'any passat
Autoria: Marc Montenegro, Pol Ferrer, Mariamu Jamegay i Núria Flores
És una oportunitat que, amb la deguda atenció i motivació, cal aprofitar.
Autoria: Emma Gironès, Gisela Buch i Kenya Ramos
És un projecte molt divertit i engrescador de veure i de fer per a tots els alumnes.
Autoria: Martí Casals, Anna Marcillo, Eli Muntada, Blai Tané i Jaret
Alguns alumnes ho van donar tot, alguns nois es veien molt motivats i aquests donaven al públic el que s'esperava,
Autoria: Pau Campayo, Jan Vilanova, Júlia Moliné i Martina Sau
"Crec que moltes vegades quan comences a ballar, balles perquè la sensació que tens en el teu cos és plaer."
Autoria: Marti Portas, Jeremia Danso, Aisetu Gummaneh i Natàlia Garcia, 3r ESO
Cal posar-hi imaginació per suposarà com brillarà el dia de l’estrena.
Autoria: Carla Cosp, Abril Puigvert, Ian Codinach, Gerard Fàbrega i Cire Diall, 3r ESO
El projecte va ser una oportunitat única per a tots els participants, que van poder controlar la pressió i aprendre noves habilitats en un ambient artístic.
Autoria: Abdu Sillah, Yahong Chen, Lluc Chamorro i Roger Trisan, 3r ESO
Disseny del programa de mà de l'espectacle resultant del projecte Mapadeball
Autoria: Alumnes de l'Escola Pia, 3r ESO