3r i 4t d’ESO

L’alegria de la foscor

Aquest musical ha donat un gir a la història original de Santiago Rusiñol.
Autoria: Mireia Castaño López
Si hagués de destacar moments concrets, destacaria totes les parts on afegeixen escenes de ball, dona un punt important d’atenció per als espectadors que crea més atracció per la història.
Autoria: Emma Fernández Gil
Han hagut canvis, és clar, però no li han tret la seva essència, el missatge de l’obra original s’ha mantingut.
Autoria: Hiba Chafraou Es Sedhy
Probablement amb ajut d'alguns assistents seria possible reduir les interrupcions perque l'actuació fos més dinàmica.
Autoria: Celia Martínez, Souraya Bouchikh i Lina Mouhli
El dia de la sortida era assolellat, fet que contradeia l'atmosfera del teatre, ambientat en una Anglaterra fosca i ombrfvola.
Autoria: Fernanda Da Silva
Ha entrat una zebra a la classe de treball de creació escènica de 1r de batxillerat a l’Institut Dolors Ros i Mallafrè. Qui pensaría que això podria passar a un institut?
Autoria: Alba Cañero i Luna Requena
La dansa es va convertir en un llenguatge universal que transcendia les fronteres.
Autoria: Gerard García, Paula Mestres i Rudi Rushton
“Em sento acollida en els assajos que fem els dimarts, perquè formem equip”, declaració de Lydia Requena, alumna de l’institut Mallafrè.
Autoria: Alejandro Jiménez i Coral Cantón
“Normalment els grups es cohesionen molt gràcies al Mapa de ball” afirma Angie Mas
Autoria: Grup 6
La dansa sempre és comprensible? Només ens interessen aquelles obres que tenen un significat clar? La dansa contemporània s’escapa d’aquest raonament, i la coreografia “els diumenges de la vida” ens ho demostra.
Autoria: Marc Nebot, Toni, Alèxia i Isolda