- Joves Periodistes Culturals i el Projecte Escena en joc han portat el periodisme escènic al sisè curs de l’Escola Estel.
- Durant cinc sessions, els alumnes de 6è han explorat el món del periodisme cultural i de les arts escèniques des del doble vessant teòric i pràctic. La seva missió ha estat relatar les diverses activitats del programa Escena en joc a l’escola amb notícies, entrevistes i cròniques.
- Els treballs elaborats han desembocat en una publicació en paper
El projecte pedagògic Escena en Joc, impulsat per l’Escola Estel i la Nau Ivanow, proposa per a cada curs escolar una disciplina de treball amb professionals de les arts escèniques: música i moviment, escenografia, il·luminació, caracterització, interpretació, producció… i periodisme. Els alumnes de sisè han treballat el periodisme cultural documentant el treball dels altres cursos a partir de notícies, cròniques i entrevistes.
Durant cinc sessions amb el periodista Jordi Bordes, l’alumnat ha treballat els fonaments dels diversos gèneres periodístics i els ha posat en pràctica, assistint a tallers i espectacles i entrevistant tant als professionals de les arts escèniques com als alumnes participants. Aquestes accions s’han complementat amb un taller de improvisació teatral a càrrec de l’actriu Joana Cortils.
Finalment, tots els textos generats s’han maquetat i publicat en una publicació en paper: el quadern “Som Ivanow, som l’Estel”.