1r i 2n d’ESO

Ball de colors, mapa de ball

Crec que l'autèntic èxit d’aquest projecte és veure els adolescents superant les seves pròpies limitacions,
Autoria: Mariona Roca, Estel Montesinos, Paula Jiménez, Daniela Pareja i Martina Frigola
Ara podem comprendre millor per què l’Ibrahima va abandonar el seu país, tal com han de fer tantes altes persones arreu del món.
Autoria: Erick Morera i Morgana Bru
Quan l’Ibrahima ens va explicar les seves experiències al mar, vam quedar molt impressionats.
Autoria: Eloi Tantinyà Ruaix, Ivan López Carreras i Naiala Claveria Sáez
Els nens tenen dret a migrar amb protecció, ja que en el seu trajecte s’enfronten a grans riscos, com l’explotació infantil, la violència i el tràfic de persones.
Autoria: Valeria Cuní, Leire Sánchez i Jose Arroyo
Hem après sobre les dificultats que tenen les diferents persones a creuar-les i tots els obstacles que es troben pel camí
Autoria: Marc Vilardell, Mercè Mauri i Bryan Palou
Tot i que els problemes i dificultats i continuen sent, se superen millor amb algú que t’ajuda.
Autoria: Marina Vallbona, Mary Toe i Iker González
Tots feien coses diferents: uns ballaven, tocaven un instrument, un rapejava, etc. Però una cosa que tots tenien en comú era la meva llum,
Autoria: Anggela Intriago, Georgina Porcar, Martina Dilmé i Sophia Sanabria
"Quan pujo a l’escenari, es puja el teló i de cop els focus em toquen a la cara, sento que la meva vida canvia. Sento com que l’espai i el temps s’atura i sento que puc mostrar la meva essència. Em puc expressar d’una forma que en el meu dia a dia no puc."
Autoria: Ivet Codina, Moha Mouden, Lesly Maria, Martina Ros i Nora Colomer
"Com que el Mapa de Ball agrupa aquests dos mons que m’agraden tant, opto per seguir en aquest projecte."
Autoria: Aina Esteve, Martina Grabulosa, Paula Guillamet i Irene Vilaró.
Crec que l’obra és molt bona i entretinguda.
Autoria: Nil Bacardit Martínez, 1r ESO