1r i 2n d’ESO

Distàncies encreuades

Mentre els 115 alumnes de l’institut Santiago Sobrequés i Vidal ballaven amb un estil entusiasta i motivador, el públic els observava atentament.
Autoria: Eduard Martí, Mar Jiménez, Anas Afailal i Juana Amador
Es presenta com una eina educativa pel professorat, però sobretot s’introdueix com una vivència i experiència positiva, tant personal com col·lectiva.
Autoria: Martí Palol, Marc Heras, Quim Serra i Reda Loutaty
A tothom ens agrada ballar, qui no s’ha quedat a l’habitació un dia i s’ha posat una cançó, i vinga, i a ballar com un boig.
Autoria: Mariona Puig i Carlota Ponsatí
Em sembla una manera molt visual i pràctica d'entendre com es pot moure el cos dins l'espai, seguint la música.
Autoria: Oriana Bugallo, Nicole Butragueño, Laura Geli i Rut Podea
Les ballarines van anar classe per classe explicant el concepte i les diferents coreografies de l'espectacle “Umhlaba”, un espectacle que parla rítmicament dels diferents llocs del planeta.
Autoria: Guillem Vidal, Hailee Flores, Ian Cots i Rawae El Hamri
He descobert noves tècniques de ball i m’he pogut expressar mitjançant la dansa.
Autoria: Felipe Cabral, Wilkin Melo, Gina Piferrer i Coral Vaquero
Matres expressa molt realisme, humor i amor cap a les persones que més estimem.
Autoria: Biel Paino
Crec que l'autèntic èxit d’aquest projecte és veure els adolescents superant les seves pròpies limitacions,
Autoria: Mariona Roca, Estel Montesinos, Paula Jiménez, Daniela Pareja i Martina Frigola
Ara podem comprendre millor per què l’Ibrahima va abandonar el seu país, tal com han de fer tantes altes persones arreu del món.
Autoria: Erick Morera i Morgana Bru
Quan l’Ibrahima ens va explicar les seves experiències al mar, vam quedar molt impressionats.
Autoria: Eloi Tantinyà Ruaix, Ivan López Carreras i Naiala Claveria Sáez