3r i 4t d’ESO

Una zebra a l’institut Dolors Mallafrè i Ros

Ha entrat una zebra a la classe de treball de creació escènica de 1r de batxillerat a l’Institut Dolors Ros i Mallafrè. Qui pensaría que això podria passar a un institut?
Autoria: Alba Cañero i Luna Requena
La dansa es va convertir en un llenguatge universal que transcendia les fronteres.
Autoria: Gerard García, Paula Mestres i Rudi Rushton
“Em sento acollida en els assajos que fem els dimarts, perquè formem equip”, declaració de Lydia Requena, alumna de l’institut Mallafrè.
Autoria: Alejandro Jiménez i Coral Cantón
“Normalment els grups es cohesionen molt gràcies al Mapa de ball” afirma Angie Mas
Autoria: Grup 6
La dansa sempre és comprensible? Només ens interessen aquelles obres que tenen un significat clar? La dansa contemporània s’escapa d’aquest raonament, i la coreografia “els diumenges de la vida” ens ho demostra.
Autoria: Marc Nebot, Toni, Alèxia i Isolda
Malgrat que no ens ha acabat d'agradar el ball, mentre el miràvem hem sentit felicitat i nostàlgia en recordar el nostre ball de l'any passat
Autoria: Marc Montenegro, Pol Ferrer, Mariamu Jamegay i Núria Flores
És una oportunitat que, amb la deguda atenció i motivació, cal aprofitar.
Autoria: Emma Gironès, Gisela Buch i Kenya Ramos
És un projecte molt divertit i engrescador de veure i de fer per a tots els alumnes.
Autoria: Martí Casals, Anna Marcillo, Eli Muntada, Blai Tané i Jaret
Alguns alumnes ho van donar tot, alguns nois es veien molt motivats i aquests donaven al públic el que s'esperava,
Autoria: Pau Campayo, Jan Vilanova, Júlia Moliné i Martina Sau
Un argument brillant, que et desperta per dins i et fa reflexionar sobre com la societat d’avui en dia viu atrapada en la part més superficial de la vida.
Autoria: Aina Monerris Garcia