Va ser molt relaxant, satisfactori i sorprenent.
Autoria: Lirian Muñoz, 3r ESO
- Mapadeball
- Institut Escola Greda
- 3r i 4t d’ESO
"Tenemos que poner el freno todos, porque estamos llegando a unos puntos de angustia, ansiedad y depresiones que no podemos con nosotros."
Autoria: Alumnes de l'IE Greda, 3r ESO
- Mapadeball
- Institut Escola Greda
- 3r i 4t d’ESO
Ens va agradar conèixer gent nova i aprendre a no tenir vergonya davant del públic.
Autoria: Lluc Casellas, Alison Rubio, Youssef Bouyleghman i Farazdip Kaur, 3r ESO
- Mapadeball
- Escola Pia
- 3r i 4t d’ESO
"Crec que moltes vegades quan comences a ballar, balles perquè la sensació que tens en el teu cos és plaer."
Autoria: Marti Portas, Jeremia Danso, Aisetu Gummaneh i Natàlia Garcia, 3r ESO
- Mapadeball
- Escola Pia
- 3r i 4t d’ESO
Cal posar-hi imaginació per suposarà com brillarà el dia de l’estrena.
Autoria: Carla Cosp, Abril Puigvert, Ian Codinach, Gerard Fàbrega i Cire Diall, 3r ESO
- Mapadeball
- Escola Pia
- 3r i 4t d’ESO
El projecte va ser una oportunitat única per a tots els participants, que van poder controlar la pressió i aprendre noves habilitats en un ambient artístic.
Autoria: Abdu Sillah, Yahong Chen, Lluc Chamorro i Roger Trisan, 3r ESO
- Mapadeball
- Escola Pia
- 3r i 4t d’ESO
Disseny del programa de mà de l'espectacle resultant del projecte Mapadeball
Autoria: Alumnes de l'Escola Pia, 3r ESO
- Mapadeball
- Institut Manuel Cabanyes
- 3r i 4t d’ESO
L’espectacle no es pot valorar com un espectacle professional, però sí que és un excel·lent exercici per veure l’inici i la base del que serien les representacions...
Autoria: Francesc Carnicer, 4t ESO
- Rèquiem nocturn
- Institut Manuel Cabanyes
- 3r i 4t d’ESO
Amb experiències com aquesta estem molt animades per ballar i cantar el que prepararem per al Mapadeball.
Autoria: Giulia Dipollina i Bruna Olivé, 4t ESO
- Adéu Jane!
- Maristes Igualada
- 3r i 4t d’ESO
La història t'anima a reflexionar i a estimar-te més, a riure una estona i a estimar els teus pits.
Autoria: Júlia Bacardit Martínez, 4t ESO