- Natural Order of Things
- INS Lluís Domènech i Montaner
- Batxillerat
La peça era molt repetitiva i monòtona causant desconnexió i avorriment per a l'espectador.
Autoria: Cori López, Alejandro Gómez, Marc Puente i Kai Massaguer
- Natural Order of Things
- INS Lluís Domènech i Montaner
- Batxillerat
La simplicitat de l’escenari i la força visual de la paret inclinada accentuen l’impacte de la coreografia.
Autoria: Júlia Golobardes, Marina Folch, Lucia Ventosa i Júlia Solana
- Natural Order of Things
- INS Lluís Domènech i Montaner
- Batxillerat
El concepte del caos i l’equilibri, dos elements absolutament oposats que poden conviure en perfecta sintonia.
Autoria: Carlota Vivanco, Guiu Coll i Lira Cornago
- Mapadeball
- INS Bosc de la Coma
- 1r i 2n d’ESO
Crec que l'autèntic èxit d’aquest projecte és veure els adolescents superant les seves pròpies limitacions,
Autoria: Mariona Roca, Estel Montesinos, Paula Jiménez, Daniela Pareja i Martina Frigola
Ara podem comprendre millor per què l’Ibrahima va abandonar el seu país, tal com han de fer tantes altes persones arreu del món.
Autoria: Erick Morera i Morgana Bru
Quan l’Ibrahima ens va explicar les seves experiències al mar, vam quedar molt impressionats.
Autoria: Eloi Tantinyà Ruaix, Ivan López Carreras i Naiala Claveria Sáez
Els nens tenen dret a migrar amb protecció, ja que en el seu trajecte s’enfronten a grans riscos, com l’explotació infantil, la violència i el tràfic de persones.
Autoria: Valeria Cuní, Leire Sánchez i Jose Arroyo
Hem après sobre les dificultats que tenen les diferents persones a creuar-les i tots els obstacles que es troben pel camí
Autoria: Marc Vilardell, Mercè Mauri i Bryan Palou
Tot i que els problemes i dificultats i continuen sent, se superen millor amb algú que t’ajuda.
Autoria: Marina Vallbona, Mary Toe i Iker González
Hi ha qui creua l’estret per fama i hi ha qui el creua per necessitat.
Autoria: Pol Alonso, Biel Coromina i Agnès Diego