- Mar i Cel
- Institut Ramon Muntaner
- Batxillerat
Malgrat estar escrita fa més de cent anys per Àngel Guimerà i adaptada fa dècades per Dagoll Dagom, continua sent totalment actual.
Autoria: Umut Tasdelen
- Mar i Cel
- Institut Ramon Muntaner
- Batxillerat
Una experiència viva que parla de l’amor, la diferència, el dolor i la tragèdia d’un món incapaç de conviure.
Autoria: Mariel Jiménez
- Le congrès ne marche pas
- Liceu Francès de Barcelona
- Batxillerat
Le Congrès ne marche pas mostra que no solament utilitza els llums per fer veure, sinó per a també esclarir un missatge ocult que cal que l’espectador esbrini.
Autoria: Michel De La Barre i Alejandro Vidal
- Criatura emocional
- Liceu Francès de Barcelona
- Batxillerat
Malgrat alguns moments de repetició o l’ús d’arquetips una mica marcats, l’impacte emocional i la potència del missatge superen amb escreix aquestes limitacions
Autoria: Jan Charrois i Albert Sala
- Criatura emocional
- Liceu Francès de Barcelona
- Batxillerat
Les cançons triades no només amenitzen l’espectacle, sinó que reforcen el missatge i connecten emocionalment amb el públic
Autoria: Helia Saer i Mario Lux
- Sí, sí, sí
- Ins Milà i Fontanals
- Batxillerat
Sí Sí Sí aborda amb valentia i sensibilitat el qtema del consentiment sexual, situant-lo al centre d’un relat proper, realista i absolutament necessari.
Autoria: Isabella de Oliveira, Hugo Martinez, Mariona Gisbert i Nil Grau
- Sí, sí, sí
- Ins Milà i Fontanals
- Batxillerat
No tots esteu sols, sabeu? Vull dir, que molts hem patit, però que som forts i necessitem aquells qui estiguin disposats a ajudar-nos per combatre.
Autoria: Roger Ruiz, Júlia Orts i Lluna Malinowski
- Sí, sí, sí
- Ins Milà i Fontanals
- Batxillerat
Fusiona la ficció tradicional amb testimonis reals de joves i una interacció amb el públic, creant una experiència immersiva i profundament personal.
Autoria: Erin Ramos, Alessandro Caporale i Elsa Morales
- Sí, sí, sí
- Ins Milà i Fontanals
- Batxillerat
Sí Sí Sí tracta temes molt necessaris en l'educació dels joves i de tota la societat
Autoria: Joan, Alba i Ana
- Museu del temps
- Institut Pere Vives Vich Igualada
- 3r i 4t d’ESO
Poder escoltar la història de cadascú i el valor que tenien aquells objectes per aquella gent va ser fascinant
Autoria: Dania Hafiane