- Mapadeball
- Institut Escola Greda
- 3r i 4t d’ESO
Esta actuación no estaba pensada para que fuera perfecta, estaba pensada para que adolescentes pudieran expresarse y estas cosas con el arte,
Autoria: Clara Masià, Aniol Tañá, Joan Grabalosa i Martina Juanola
- Mapadeball
- Institut Escola Greda
- 3r i 4t d’ESO
Apoyados con la participación de coreógrafos y bailarines profesionales y junto con otros institutos de la ciudad de Olot, este espectáculo está a punto de empezar.
Autoria: Laia Ramone, Aimane Hajam, Yasira Rochdi, Hanna Álvarez i Jolivia Nkaiwaya
- L'alegria que passa
- Institut Ventura Gassol
- 3r i 4t d’ESO
La vida no seria igual sense teatre ni literatura, com podríem subsistir sense aquest fenomen tan important?
Autoria: Lucía Galán Nuño
- L'alegria que passa
- Institut Ventura Gassol
- 3r i 4t d’ESO
Penso que aquesta nova versió de l'Alegria que passa ha estat bastant interessant i amb escenes divertides. S'ha apropat més al seu públic convidant-lo a reflexionar i alegrar la seva pròpia grisor.
Autoria: Ayesha Afia Asad Akter
- L'alegria que passa
- Institut Ventura Gassol
- 3r i 4t d’ESO
Crec que és una obra que val molt la pena veure-la, i encara més si has llegit l’obra original de Santiago Rusiñol.
Autoria: Víctor López Hoyo
- L'alegria que passa
- Institut Ventura Gassol
- 3r i 4t d’ESO
Aquest musical ha donat un gir a la història original de Santiago Rusiñol.
Autoria: Mireia Castaño López
- L'alegria que passa
- Institut Ventura Gassol
- 3r i 4t d’ESO
Si hagués de destacar moments concrets, destacaria totes les parts on afegeixen escenes de ball, dona un punt important d’atenció per als espectadors que crea més atracció per la història.
Autoria: Emma Fernández Gil
- L'alegria que passa
- Institut Ventura Gassol
- 3r i 4t d’ESO
Han hagut canvis, és clar, però no li han tret la seva essència, el missatge de l’obra original s’ha mantingut.
Autoria: Hiba Chafraou Es Sedhy
- Dracula
- Institut Ramon Muntaner
- 3r i 4t d’ESO
Probablement amb ajut d'alguns assistents seria possible reduir les interrupcions perque l'actuació fos més dinàmica.
Autoria: Celia Martínez, Souraya Bouchikh i Lina Mouhli
- Dracula
- Institut Ramon Muntaner
- 3r i 4t d’ESO
El dia de la sortida era assolellat, fet que contradeia l'atmosfera del teatre, ambientat en una Anglaterra fosca i ombrfvola.
Autoria: Fernanda Da Silva